خجسته در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح کرد: انواع مختلف قاچاق از مبادی رسمی گمرگ وارد می شود/ تعدادی از مد
خجسته در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح کرد: انواع مختلف قاچاق از مبادی رسمی گمرگ وارد می شود/ تعدادی از مد


 

عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رضایت بخش نیست/ این ستاد هیچ خاصیتی ندارد

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب با موضوع عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع گفت‌وگوی ویژه خبری امشب شنبه 27 مردادماه بود که با حضور امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی و  سید علی معصومی مدیرکل حقوقی قوانین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

 امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ابتدای برنامه با اشاره به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز مطالبه مردم مبارزه با فساد و قاچاق است. هزاران نفر از نخبگان به فراکسیون نامه زدند تا اسامی مفسدان را منتشر کنید. عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رضایت بخش نیست و مردم گله مند هستند؛ این ستاد باید به نحوی عمل کند که خروجی کار داشته و امید بخش باشد و لیست مفسدان را به مردم اعلام کند، همه باید بدانند تعدادی از مدیران گمرگ طی 2 روز گذشته پشت میزشان در تهران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ما از ستاد اطلاع داریم و راضی نیستیم، زیرا این ستاد هیچ خاصیتی ندارد و حتی در یک ماه گذشته تنها یک جلسه برگزار کرده است.

سید علی معصومی مدیرکل حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه برنامه اظهار کرد: ما برای اینکه عملکرد یک مجموعه را بسنجیم باید شاخص تعریف کنیم، اولین موفقیت ستاد این است که توانسته نرخ قاچاق را ثابت نگه دارد و حتی آن را کاهش دهد و امروز در تنها برهه ای از زمان هستیم که نرخ قاچاق کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم ستاد بی خاصیت است حرف غلطی بوده و هست، زیرا وظیفه ستاد کشف جرم و قاچاق نیست. همچنین جلسه برگزار کردن مهم نیست، تا فردا صبح می توانیم 50 جلسه برگزار کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : afshin
تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397
زمان : 23:37


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.