خدمت رسانی ویژه ارتش به زائران حسینی
خدمت رسانی ویژه ارتش به زائران حسینی


نهادهای بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برپایی بیمارستان های صحرایی ویژه در مسیر زائران اربعین، به دوستداران فرزند پیامبر (ص) خدمت رسانی می کنند.
سرتیپ دوم دکتر شهنام بابلی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان صحرایی ۶۰ تختخوابی شهید قوطاسلو و موکب های ارتش در مرز چذابه اظهار داشت: این مراکز در مرزهای جنوب و غرب کشور برپا شده تا زائران اربعین از خدمات آنها استفاده کنند.
 
بابلی افزود: این بیمارستان ها با بهترین و به روز ترین تجهیزات دایر شده اند و پزشکان مجربی در آنها حضور دارند.
خدمت رسانی ویژه ارتش به زائران حسینی
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا اضافه کرد: بیمارستان های صحرایی ارتش به بخش های اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، دارو خانه، رادیولوژی و ..‌. سایر ملزومات یک درمانگاه کاملِ شهری مجهزند.
 
 
بابلی افزود: این بیمارستان ها و موکب ها که از 5 آبان فعالیت خود را آغاز کرده اند، تا زمان بازگشت آخرین زائر دایر خواهند بود.
 
 
امیر بابلی از مردم و زوار امام حسین خواست در خصوص بهداشت و موارد درمانی رعایت کنند و چنانچه مشکلی پیش آمد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه نمایند.
خدمت رسانی ویژه ارتش به زائران حسینی
 
همچنین، ناخدا یکم نادر حمودی، فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان از برپایی بیمارستان صحرایی و دو موکب ویژه در منطقه آبادان و خرمشهرخبر داد.

حمودی در این خصوص تصریح کرد: امسال چهارمین سال توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین در نیروی دریایی راهبردی فراهم شده است و از اول آبان ۹۶ دو ایستگاه صلواتی در بدو ورود به شهر خرمشهر در جنب پایگاه دریایی و دیگری در منطقه عمومی شلمچه (بزرگراه ولایت) در مسیر زایران ابا عبدالله فعالیت می کند.
 
 
حمودی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه آزاد شلمچه اظهار داشت: در این بیمارستان بسته های بهداشتی، خدمات پزشکی، پرستاری زن و مرد، متخصصان رشته های مختلف پزشکی و پزشکان عمومی به شکل رایگان دارو و معاینات پزشکی را به زائران مراجعه کننده ارائه می دهند.
 
 
فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی آمبولانس در راستای سیاست های اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی به همراه پزشکان متخصص نیروی دریایی راهبردی انجام وظیفه می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : afshin
تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1396
زمان : 23:6


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.