امیر حیدری مطرح کرد:
امیر حیدری مطرح کرد:


فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور نیروهای نظامی و انتظامی دلگرمی زیادی را برای حادثه‌دیدگان به همراه دارد.

امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ادامه داردبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه است و همچنان امدادرسانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: سربازان ولایت‌مدار ارتش، فداییان ملت قدرشناس ایران هستند و کمک‌رسانی به حادثه دیدگان را وظیفه شرعی خود می دانند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امدادرسانی بخش‌های مختلفی دارد، تاکید کرد: ارسال چادر و غذا یک بخشی از کمک رسانی است، اما مهم‌تر از آن در روزهای آتی نایلون، موکت و تجهیزات گرمایشی است، زیرا هوا رو به سردی رفته است.

حیدری تصریح کرد: هرچه هوا رو به سردی برود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تامین امنیت، بخش دیگری از کمک به هموطنان عزیزمان است و ما نیز نیروهای مخصوص را ساماندهی کردیم و در بخش‌های مختلف شهر برای برقراری امنیت استقرار دادیم. البته حضور نیروهای نظامی و انتظامی دلگرمی را برای حادثه دیدگان به همراه دارد.

وی با اشاره به روند توزیع چادر، پتو، نایلون و مواد غذایی عنوان کرد: برای این کار گروه‌های چند نفره را تشکیل دادیم و منطقه به منطقه حضور یافته و ابتدا تعداد خانواده‌ها را مشخص کرده و بلافاصله موارد مورد نیاز آنها را تقدیم می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : afshin
تاریخ : جمعه 26 آبان 1396
زمان : 21:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.