سخنگوی ارتش از پوشش رسانه ای رزمایش نیروی هوایی تقدیر کرد
سخنگوی ارتش از پوشش رسانه ای رزمایش نیروی هوایی تقدیر کرد


به دنبال پایان یافتن هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی، امیر تقی خانی، از رسانه های جمعی کشور اعم ازخبرگزاری ها و مطبوعات بویژه رسانه ملی، بدلیل پوشش مطلوب و اثربخش این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

 

 

به دنبال پایان یافتن هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی، امیر تقی خانی، از رسانه های جمعی کشور اعم ازخبرگزاری ها و مطبوعات  بویژه رسانه ملی، بدلیل پوشش مطلوب و اثربخش این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان خدا قوت به رسانه های جمعی بدلیل انعکاس مطلوب اقتدار و توانمندی نیروی هوایی ارتش گفت: قطعا نمایش توانمندی ها و تلاش فرزندان غیور ملت عزیز ایران در ارتش برای دفاع از تمامیت ارضی، ایجاد امنیت پایدار در کشور و قدرت بازدارندگی، مرهون احساس وظیفه و تلاش  متعهدانه اصحاب رسانه های جمعی است. 
وی افزود:  انجام موفق هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش و دستیابی به همه اهداف عملیاتی از پیش تعیین شده که حاکی از  آمادگی خلبانان و کارکنان فنی این نیروی الهی، دستیابی به ساخت و بهینه سازی انواع سامانه ها و مهمات مورد نیاز برای دفاع از کشور است با همراهی مطلوب رسانه ها و اطلاع رسانی موثر آنها به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی رسیده  است.
سخنگوی ارتش همچنین تصریح کرد: این اطلاع رسانی به موقع، دقیق و متعهدانه موجب احساس امنیت، ارتقای روحیه ملت بزرگ ایران و اعتماد این عزیزان به توانمندی نیروی هوایی ارتش در دفاع از آسمانی آبی کشور شده و خاطرات تیزپروازان شجاع و کارکنان فنی متخصص این نیروی الهی و دیگر رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس را برای آنها تداعی کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : afshin
تاریخ : جمعه 12 آبان 1396
زمان : 23:28


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.